Válassza ki az országát!Válassza ki az országát!
Magyarország - lakossági

GYIK

01/  Hogyan találom meg azt a terméket, amelyiket keresem?
02/  Elmenthetem a keresési eredményeimet az egyik látogatástól a másikig?
03/  Vásárolhatok termékeket online?
04/  Használhatom a honlapot két termék összehasonlítására?
05/  Hogyan találom meg a legközelebbi értékesítési pontot?
06/  Megnézhetem, hogyan néz ki majd a padlóm egy helyiségben?
07/  Hogyan juthatok több információhoz a Tarkett új termékeiről és innovációiról?
08/  Hogyan oszthatom meg az információt a kollégáimmal?
09/  Letölthetek képeket a honlapról?
10/  Mit tegyek, ha nem találom a választ a kérdésemre?
01/ Hogyan találom meg azt a terméket, amelyiket keresem?

A honlapon levő főmenüt többféleképpen használhatja termékek keresésére:

  • Helyiség alapján: válassza ki a „Megoldások helyiség alapján” pontot a navigációs oszlopon, hogy lássa az egyes helyiségek termékeit (hálószoba, otthoni iroda, konyha, fürdőszoba…). Eljátszhat a padlótervezés gondolatával, ha kiválaszthatja a „Megoldások minden helyiségre” opciót.
  • Terméktípus alapján: válassza ki a „Termékeink” részt, hogy a teljes termékkatalógusunkat lássa.

Keresési funkciókat használhat a kívánsága szerinti legjobb találat eléréséhez.

  • Kulcsszavas keresés – jelentés alapú keresés segíti megtalálni a keresett információt az egész honlapon.
  • Összetett termékkeresés – Részletesen kereshet vele úgy, hogy a jellemzők listájából kiválasztja azokat a követelményeket, amelyeket Ön egy padlótól elvár (forma, szín, karcolásokkal szembeni ellenállóság, stb.).
02/ Elmenthetem a keresési eredményeimet az egyik látogatástól a másikig?

Minden látogatása alkalmával gyűjthet és tárolhat hasznos információkat, ha regisztrál és kialakítja az „Az én Tarkettem” személyes felületét.

Ehhez bizonyos személyes adatokat meg kell adnia. Ezeket kizárólag belső felhasználásra tároljuk a Tarkettnél. Adatot szolgáltatnak a honlapon való látogatás részleteiről, ezáltal folyamatosan emelik az Ön on-line élményét.

Bővebb információ: „Titoktartási és jognyilatkozat”

Személyes felületének látogatásához minden egyes alkalommal szüksége lesz a felhasználónevére és jelszavára.
Amennyiben Ön regisztrált felhasználó, bármilyen kedvelt terméket hozzáadhat az egyéni választásához, ha kiválasztja a „Választásomhoz hozzáad” pontot. A termékek mentésre kerülnek az „Az én választásom” menüpontban kilépéskor. Elmentheti a keresési feltételeit is, így megismételheti a korábbi kereséseket.

03/ Vásárolhatok termékeket on-line?

A Tarkett termékeket nem lehet közvetlenül online megvásárolni, de kihasználhatja bizonyos alkalmazások előnyét, melyekkel időt nyerhet, mielőtt elmegy egy boltba.

  • „Az én Tarkettem” személyes felületre való regisztrálás számos eszközt nyújt, amelyek használatával leegyszerűsítheti jövőbeni padlójának kiválasztását.
  • Az „Összehasonlításom” pont megmutatja a honlapon való látogatások alkalmával az Ön által kiválasztott összes terméket.
  • Mintákat is rendelhet online. Menjen a „Rendelésemhez hozzáad” pontra és készítsen listát a kívánt termékekről, majd kövesse az utasításokat. Értékesítési osztályunk felkeresi Önt, mielőtt a kért mintákat elküldjük.
  • A „Projekttervező” eszköz segítségével megjelenítheti, hogyan fog kinézni a padlója, azaz a kiválasztott terméket elhelyezheti egy virtuális helyiségben, melynek paramétereit Ön állíthatja be.
04/ Használhatom a honlapot két termék összehasonlítására?

Az „Összehasonlításom” pontban Ön bármennyi terméket összehasonlíthat tulajdonságok sora alapján (szín, forma, hangelnyelés, tartósság, hosszúság, szélesség, stb.). Egyszerűen válassza ki az „Összehasonlításomhoz hozzáad” pontot, és az Ön terméke automatikusan mentésre kerül. Válassza ki az „Összehasonlítás” gombot és az Ön által kiválasztott valamennyi termék összehasonlítása egy táblázatban jelenik meg.

Az „Összehasonlításom exportálása” pontban az összehasonlító táblázatot excel formátumban exportálhatja.

05/ Hogyan találom meg a legközelebbi értékesítési pontot?

A legközelebbi Tarkett kereskedőt a honlapon levő „Szolgáltatások és támogatás” menüpontban az „Üzletkereső” pontra való kattintással találhatja meg. Válassza ki az országát a térképen, gépelje be a település nevét és irányítószámát, ekkor megkapja a legközelebbi üzletek listáját.

06/ Megnézhetem, hogyan néz ki majd a padlóm egy helyiségben?

A honlapon eszközök egész sorát találja, melyek több információt nyújtanak a különböző padlókról.

  • Használja a „Helyiségtervező” funkciót, hogy lássa, hogyan néz ki egy bizonyos padló egy konkrét helyiségben, amelyre Ön adhatja meg a paramétereket, például a méretet, a falszínt, stb.
  • A termékoldalakon elhelyezett „Képgaléria” segít általános képet kapni, hogyan néz ki egy padló a valós életben.
07/ Hogyan juthatok több információhoz a Tarkett új termékeiről és innovációiról?

Nagyon sok információt talál termékeinkről és szolgáltatásainkról a honlap „Sajtószoba” részében vagy a „Szolgáltatások és támogatás” menüpontban. Az RSS-re vagy az e-mail értesítésekre való feliratkozással a Tarkett legfrissebb hírei közvetlenül az e-mail kiszolgálójához, illetve postafiókjába érkeznek.

08/ Hogyan oszthatom meg az információt a kollégáimmal?

Bármely oldal tetején levő „Megosztás” gomb használatával elküldheti az aktuális oldalt a kollégáinak. Csak adja meg a kollégák e-mail címeit az űrlapon, majd küldje el.

09/ Letölthetek képeket a honlapról?

A honlap nagy- és alacsonyabb felbontású letölthető képek széles választékát kínálja a „Sajtószoba” részben, ha ott kiválasztja a ‘Médiatár’ gombot.

10/ Mit tegyek, ha nem találom a választ a kérdésemre?

Szolgáltatásainkról további információt nyújtunk a honlap „Kapcsolat” oldalán keresztül, ha kitölti a kapcsolatfelvételi űrlapot. Az érdeklődésének tárgyát egyértelműen tüntesse fel, hogy az üzenet a Tarkettnél a megfelelő szakemberhez jusson el.